Relaxen op de camping - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Relaxen op de camping - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Relaxen op de camping

Blijf op de hoogte en volg Rosani

12 Augustus 2012 | Frankrijk, Pégomas

Vandaag hebben we een relaxdag. We zijn gisterenavond met z’n drieën in slaap gestort, mijn god wat waren we moe. Maar vanmorgen zo fris als een hoentje uit bed gesprongen. Het is wat bewolkt maar de temperatuur is prima. We blijven vandaag een dagje op de camping.

Vanmorgen eerst heerlijk buiten gegeten. Dat is voor mij al het ultieme vakantie gevoel. Geen wekker, en lekker rustig aan doen. Alleen missen wel ons bakkie koffie…..vergeten gisteren mee te nemen. En een Nederlander zonder koffie, is als Nick zonder Simon, of als een sleutel zonder slot, vissen zonder hengel….. nou goed vul zelf maar in. Na het relaxte ontbijt naar de supermarkt gereden. De supermarkt de Intermache zit hier 500 mtr verder op. Een zeer uitgebreide lokale supermarkt waar de prijzen normaal zijn in tegenstelling tot de supermarkt op de meeste campings. De koffie is in the pocket, samen met de rest van de lekkernij die we meegenomen hebben.

Na eerst onze cafeïneverslaving tot ons te hebben genomen hebben we ons vermaakt met badmintonnen, tafeltennissen en zwemmen. In het zwembad hebben Nick en ik onze acrobatische kunsten vertoont. Nick heeft inmiddels de flikflak ook onder de knie dus ben niet meer de enige die dit turnstukje kan opvoeren. Vervolgens hebben we heerlijk voor onze caravan geborreld. Zaten we gisteren nog in de stressmodule, vandaag hebben we de drukte aardig achter ons kunnen laten, en zijn we heerlijk aan het genieten van het niks doen.

Nick heeft inmiddels een Nederlands stel uit Heerhugowaard gevonden, en heeft in het zwembad na veel erom heen gezwommen te hebben eindelijk contact gelegd met het zoontje. Daarna hebben ze de hele middag met elkaar gezwommen terwijl wij zaten te relaxen voor de caravan. Robert heeft via zijn AZ vrienden de juiste link gevonden om naar Ajax-AZ te kijken. Uitslag 2-2 waar hij gelukkig mee kan leven pfffffff.

Helaas hebben we hier wel last van muggen, en ben ik van top tot teen ingesmeerd met muggenmelk. Ik stink zo erg dat nu alles op afstand blijft, zelfs mijn gezin. Maar alles beter dan lek gestoken te worden, want dat hebben die hufters gisterenavond al gedaan.

Vanavond hebben we Spaghetti en Ravioli op het menu, met de originele spaghettisaus van Knorr speciaal meegereisd uit Nederland, want tja we blijven wel Hollanders…….. Na het eten een potje gebadmintond. Ons record deze avond 130 keer overslaan. Dat gaan we natuurlijk verbeteren deze 3 wkn. Verder filmpje gekeken en rond half 1 op stok.