Lekker glijen in Aquapark, Fréjus - Reisverslag uit Fréjus-Plage, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Lekker glijen in Aquapark, Fréjus - Reisverslag uit Fréjus-Plage, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Lekker glijen in Aquapark, Fréjus

Blijf op de hoogte en volg Rosani

20 Augustus 2012 | Frankrijk, Fréjus-Plage

Vanmorgen om 8 uur opgestaan…..ja het is echt waar! Na ons ontbijt zijn we richting Fréjus gereden voor een dagje Aqualand. Nick heeft het hier al vanaf het begin over en we hadden beloofd hierheen in de vakantie heen te gaan, en als je iets beloofd moet je het nakomen. Nu dachten we, we gaan niet in het weekend want dan is het veel te druk, we gaan lekker op maandagochtend.

We kwamen netjes op tijd 9.50 uur en om 10 uur openende het park zijn deuren. Het duurde alleen nog 3 kwartier voor we daadwerkelijk binnen waren. Nadat we een plekje hadden gevonden zijn we de glijbanen gaan inspecteren. Het park is geweldig en er waren zo’n 25 glijbanen. Door de drukte hebben we ze niet allemaal kunnen doen. Voor sommige glijbanen stond een wachtrij van wel 5 kwartier……. Maar uiteindelijk hebben we aardig wat glijbanen gehad, en zijn onze zwembroeken een stuk kleiner geworden.

We zijn vandaag lekker bijgekleurd want de temperatuur was rond de 35 graden. Tijdens het wachten raakte je wel rond je kookpunt maar toen je aan de beurt was, was je ook gelijk weer afgekoeld. Al met al een hele leuke dag!

Rond half 6 zijn we het park moe maar voldaan weer afgereden. Het fototoestel hadden we vandaag thuis gelaten, dus hebben we maar 2 foto’s met onze mobiel gemaakt.

Filmpje Freefall Sandra & Nick

www.aqualand.fr/les-parcs,frejus.html