Helaas geen Aqualand - Reisverslag uit Canet, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Helaas geen Aqualand - Reisverslag uit Canet, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Helaas geen Aqualand

Blijf op de hoogte en volg Rosani

06 Augustus 2014 | Frankrijk, Canet

Woensdag 6 augustus

Vandaag zouden we naar Aqualand gaan, ik zeg zouden want vandaag is toch weer anders verlopen dan we hadden gedacht. Na een uurtje rijden kwamen we aan in Cap L-Agde. Na 6 rondjes te hebben gereden hadden we eindelijk een parkeerplekje gevonden. Bepakt en bezakt liepen we richting Aqualand. Maar toen we aankwamen waren we helaas niet de enige. Nu heb ik al een hekel om ergens voor in de rij te staan, maar dit sloeg echt alles. Het leek wel of ik op een festival terrein was aangekomen zoveel mensen stonden er te wachten. Ik denk dat er ongeveer een rij stond van 2 uur. Ook bij de glijbanen stonden rijen van hier tot Jericho. Na wat overleg met elkaar te hebben gehad hebben we besloten om eieren voor ons geld te kiezen.

Nick was wel teleurgesteld maar snapte het gelukkig wel. We hebben besloten om lekker naar het strand te gaan. Dus op naar Marseillian Plage. Daar hebben we heerlijk 3 uurtjes gelegen. Daarna zijn we terug naar de camping gegaan waar de mannen hun hengels weer gepakt hebben en richting de rivier zijn vertrokken. Ik heb ’s middags een handwasje gedaan en heb met een boekje in de zon gezeten.

De rest is eigenlijk hetzelfde als alle voorgaande avonden, heerlijk relaxen op onze veranda.

Tags: cap L-Agde