Aqualand - Reisverslag uit Canet, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Aqualand - Reisverslag uit Canet, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Aqualand

Blijf op de hoogte en volg Rosani

11 Augustus 2014 | Frankrijk, Canet

Maandag 11 augustus

Vandaag vroeg op want we gaan naar Aqualand. Helaas werd ik wakker met pijn in mijn buik, maar na 2 aspirines erin te hebben gegooid zijn we op weg gegaan.

Het park ging om 10.00 uur open en om 9.30 uur stonden we bepakt en bezakt voor de ingang. Helaas waren we blijkbaar niet de enige die op dit idee waren gekomen. Mijn hemel wat een mensen stonden er al. Na eerst een lange tijd in de rij te hebben gestaan om een kaartje te kopen konden we vervolgens nog een keertje in de rij staan om binnen te komen, wat een gekkenhuis.

Eenmaal binnen was het zoeken naar een plekje. Nadat we een geschikt plekje hadden gevonden en onze handdoeken hadden uitgelegd zijn de mannen het park wezen verkennen en natuurlijk van wat glijbanen afgegaan. Ik ben maar met mijn zere buik op mijn handdoekje neergestreken. Met verbazing heb ik gekeken hoeveel mensen er binnenkwamen, en in een mum van tijd was ik omsingeld door andere badgasten. Sommige zaten bijna letterlijk op onze handdoeken. Ook niet normaal wat sommige mensen allemaal mee hebben. Het is dat ze de koelkast niet mee kunnen nemen want anders hadden ze dat gedaan. Echt hele gerechten komen uit de koelboxen vandaan, het leek wel de knapzak van Douwe Dabbert uit de Donald Duck, die raakt namelijk ook nooit leeg. Ik vond persoonlijk al dat ik aardig mijn best had gedaan met wat croissantjes en kleine flesjes water, maar dit leek bij de rest van de omgeving op een rantsoen.

Ik wist al dat ik niet van pretparken hield maar nu werd het ook weer bevestigd. Soms een uur in de rij staan voor 2 seconden glijden….pfff je geduld wordt hier aardig op de proef gesteld. En laat ik dat nou net niet hebben (net als Robert).

Rond half 4 hadden we het wel gezien en hebben we ons boeltje gepakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Canet

Frankrijk Canet du roussillon

Reisverslag van onze vakantie in Frankrijk
Canet du roussillon

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2014

bijna naar huis

13 Augustus 2014

Montpellier

12 Augustus 2014

Marseillan Plage

11 Augustus 2014

Aqualand

10 Augustus 2014

Dagje bij de caravan
Rosani

Reisverslagen van Robert, Sandra & Nick Reijnders

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 169582

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Singapore & Maleisié

15 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Rondje Italië & Frankrijk

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Vakantie Italië, Lugano meer

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Frankrijk Canet du roussillon

25 April 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie (Centraal Kalimantan)

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Onze vakantie in Frankrijk, Pergomas

Landen bezocht: