Rustig daggie - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu Rustig daggie - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu

Rustig daggie

Blijf op de hoogte en volg Rosani

14 Juli 2015 | Italië, Porlezza

Vandaag blijven we lekker op de camping. Dus na het ontbijt iedereen weer volop in de olie en richting strand. Het is vandaag weer bloedheet, maar gelukkig waait er op het strand een heerlijk windje, heel gevaarlijk want ondanks onze lichamen wel wat gewend zijn kan je je nog lelijk verbranden. Nu heb ik daar niet zoveel last van, maar Robert begon tegen de middag weer op een kreeft te lijken.

Nick heeft vrienden gemaakt met de nieuwe over buurjongen, ja die met die ADHD. Nick de rust zelve en Guus tippend over de camping. Ach ze vullen elkaar lekker aan zal ik maar zeggen. De mannen hebben vanmiddag gezellig bij elkaar op de veranda gehangen en zijn daarna gaan zwemmen en vissen.

Ook tegenover ons zijn vanavond nieuwe mensen aangekomen. Een gezin….let op…. Met 9 kinderen, verspreid over meerdere huisjes. De kinderen variëren tussen de 2 en 24 jaar. Mijn hemel, 9 kinderen, ik heb mijn handen al vol aan 1. Ze kreeg haar eerste kind al op haar 16 en is zwanger geweest tot haar 38…… ongelooflijk! Overigens zijn het wel hele gezellige mensen!

Na het avond eten gingen Nick en Guus richting de trampolines om daarna de kinderdisco onveilig te maken. Geweldig hoe de heren zich opdirkte om heen te gaan. Al schreeuwend werd er over en weer gevraagd; Guus doe jij schoenen aan? en hoeveel geld neem jij mee? Waarop Bassie (geen idee hoe de vader heet, gemakshalve noemen we hem maar ff Bassie) zei je hoeft je telefoon toch niet mee, waarop Guus tuurlijk wel voor als de chickies telefoonnr’s willen uitwisselen……hahaha begint dat nu al.

Bassie en Robert zijn later op de avond een kijkje gaan nemen bij de disco, tot groot ongenoegen van Nick en Guus…..je wilt toch niet met je vader gezien worden!? En tot overmaat van ramp ging Bassie ook nog eens met de 24 jarige barvrouw dansen. De heren schaamde zich dood, maar Bassie had de avond van zijn leven. Rond half 12 waren alle mannen weer terug bij het chalet. Ik weet niet wie het nu gezelliger hebben gehad. Nick en Guus of Robert en Bassie?