We zijn er!!! - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Blijf op de hoogte en volg Rosani

16 Juli 2016 | Italië, Porlezza

Na 1,5 uur reden we Italië binnen, een feest van herkenning en vooral toen we Porlezza zelf binnen kwamen. Nog nooit zijn we twee keer naar hetzelfde terug geweest, maar het voelde goed om het mooie Porlezza nogmaals binnen te rijden. Wat hadden we het vorig jaar heerlijk gehad. Nick was al druk met zijn vakantievriend Guus aan het appen en ze konden niet wachten om elkaar te zien.

Helaas was Nick het laatste stuk niet lekker geworden, veel steken in zijn buik en last van duizeligheid. De temperatuur was al aardig opgelopen en tegen de tijd dat we bij de camping aankwamen stond de teller op 30 graden. Ook ik moet bekennen dat mijn lichaam nog niet echt tegen deze temperatuur opgewassen was, ook ik werd niet lekker…..maar dat kan ook door de overgang komen

We zijn eerst langs de winkel gereden om wat eten te halen voor de avond. Zo hoefden we daarna niet meer van de camping af. We waren rond 1 uur op de camping, en helaas konden we pas om 3 uur inchecken. Gelukkig konden we bij Marcel (onze overburen) het huisje gebruiken. Dus de auto voor laten staan en met onze persoonlijke spullen en de boodschappen de camping opgelopen.

Rond half 3, 3 uur hebben we ingecheckt en konden we ons chalet in en alle spullen uit de auto laden. Nadat alles geïnstalleerd was hebben we heerlijk zitten uitpuffen op onze veranda. Ohh wat een heerlijkheid, vanaf nu hoeven we niks meer, geen wekker en heerlijk in de relaxstand.

’s Middags toch nog ff een klein tukje gedaan want ondanks dat de rit goed verlopen was waren we toch wel moe. Nick en Guus hebben we niet meer gezien. Die zijn ’s middag gelijk naar het dorpje gereden om bij de Italiaan een heerlijk ijsje te halen, daarna zijn de zwembroeken aangegaan en hebben ze in het meer gezwommen.

We eten vanavond overheerlijke pasta, zoals het hoort als je in Italië bent, en daarna heerlijk met een wijntje en een biertje op de veranda gehangen. Nick en Guus hebben ’s avonds samen de disco onveilig gemaakt, wat een leven.

Rond 22.00 uur was ik zo moe dat ik mijn bed in ben gedoken. Robert heeft nog ff op de jongens gewacht en is daarna naar bed gegaan. Ik denk dat ik binnen 10 sec in slaap viel.

Tags: Porlezza