Laatste volle dag - Reisverslag uit Annecy, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Laatste volle dag - Reisverslag uit Annecy, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Laatste volle dag

04 Augustus 2016 | Frankrijk, Annecy

Wat waren we moe gisteren na zo'n dag slenteren.

Het is vandaag onze laatste volle dag, morgenochtend gaan we helaas weer terug naar huis. Het was prachtig weer vanmorgen dus nog lekker 2 uurtjes gepakt bij het zwembad. Het einde van de dag zou er bewolking met regen komen, dus snel nog even genieten van het heerlijke weer.
Na de middag hebben Robert en Nick vlakbij Annecy nog even de auto gewassen en toen zijn we de stad nog even in geweest want Nick wilde een snowglobe kopen van Annecy en Robert zocht nog naar een klein souvenirtjes voor zijn werk. Verder waren er geen leuke souvenirtjes om mee terug te nemen, zelfs niet voor ons zelf.

Op de terugweg nog wat boodschapjes gehaald voor vanavond en zijn we naar de steiger bij het meer gereden want Nick wilde de hele vakantie al van een paal afspringen, dus bij deze ingewilligd. Daarna op de camping nog wat foto's geschoten van de camping en de caravan en de koffers alvast ingepakt zodat we morgen niet al te veel hoeven doen.

Inmiddels was het weer behoorlijk omgeslagen en giet het van de lucht. Op zich niet zo heel erg als je je koffer aan het inpakken bent. Dat maakt het toch een stuk minder erg om naar huis te gaan.

Vanavond eten we sla met gebakken aardappeltjes met Nick zijn favoriete worstjes. Omdat het vanavond waardeloos weer is hebben we binnen een spelletje gedaan en een filmpje gekeken. Morgen nemen we afscheid van 3 geweldige weken vakantie. We hebben met zijn drieën ontzettend genoten!