Niks, niks en nog eens niks (gedaan) - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Niks, niks en nog eens niks (gedaan) - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Niks, niks en nog eens niks (gedaan)

Blijf op de hoogte en volg Rosani

17 Augustus 2012 | Frankrijk, Pégomas

Op het moment dat ik dit typ zijn we vorige week rond deze tijd vertrokken. Een week vakantie zit er al weer op. En wat een genot dat we gewoon nog 2 weken te gaan hebben. Een klein overzicht van de week…… We genieten heerlijk, het weer is goed, de camping iets saai maar voor ons prima te doen. We hebben al aardig wat gezien van de omgeving, en we hebben nog zat op ons lijstje staan.

Vandaag hebben we geen moer gedaan, en dan bedoel ik ook echt geen moer. Nick zijn Heerhugowaardse vriendje vertrekt morgen van de camping, dus Nick wilde de hele dag zwemmen en spelen. Wij hebben heerlijk voor onze nederige caravan gehangen. ’s Middag hebben we de drank opgetrokken samen met een stokbroodje kruidenboter, genieten dus.

Tja veel hebben we dan ook niet te melden. Onze maaltijd bestond vanavond uit macaroni (aus Holland, het zakje dan). Morgenmiddag gaan we waarschijnlijk weer op pad, waarheen moeten we nog beslissen, maar dat komt vast goed.