Campinglife - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Campinglife - Reisverslag uit Pégomas, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Campinglife

Blijf op de hoogte en volg Rosani

23 Augustus 2012 | Frankrijk, Pégomas

Nadat we al 2 zwarte megaspinnen al eerder uit onze caravan hadden verwijderd had er gisterenavond een 10 cm grote sprinkhaan zijn intrek genomen. Ik schrok me helemaal wezenloos, wat een ding!! En meneer vond het blijkbaar wel gezellig want het kostte heel wat moeite om hem naar buiten te krijgen.

Vandaag stond eigenlijk Vence op de planning, maar Nick wilde graag op de camping blijven. De avond ervoor had hij met het Franse jongentje gespeeld en wilde graag de volgende dag ook met hem spelen.

We hoeven natuurlijk niet elke dag op stap. Maar als we gaan gaat Nick altijd mee zonder te zeuren. Ook als we de hele dag in de hitte lopen vind hij dat prima. Vanavond hadden we een soort Couscous op het menu staan, maar dat werd niet gewaardeerd door de mannen. Ik daarentegen vond het best te pruimen, maar vond het ook niet echt voor herhaling vatbaar.

’s Avonds hebben we met z’n 3e de film Home Alone gekeken op de laptop.