Dagje aan het meer - Reisverslag uit Lathuile, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Dagje aan het meer - Reisverslag uit Lathuile, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Dagje aan het meer

Blijf op de hoogte en volg Rosani

26 Juli 2016 | Frankrijk, Lathuile

Alweer heerlijk geslapen, nou ja zeg.....nog ff en ik ben helemaal uitgerust. De vraag die bij elk ontbijt gesteld wordt is.......wat gaan we doen vandaag? Vandaag hebben we besloten om een beetje kleur op te doen, dus we gaan een dagje naar het meer.

Nadat iedereen van top tot teen ingesmeerd was, en we alle spullen in de auto hadden geladen gingen we op zoek naar een mooi plekje aan het meer. Je kan rond het meer op meerdere plekken relaxen. Gisteren naar de waterval hadden we een leuk grasveldje gespot met tegenover een parkeerplaats, dus daar gingen we als eerste kijken, en ja hoor het geluk was met ons want er was en een parkeerplek en plek op het veldje aan het meer.

We hebben de hele middag heerlijk gelegen en gezwommen. Het water is heerlijk en zo ontzettend helder. Aan het eind van de middag hebben we nog wat kleine boodschapjes gedaan en zijn toen weer terug gereden naar de camping.

Aan het einde van de middag ben ik nog ff met Nick naar het zwembad geweest, ook daar was het water heerlijk en helder hahaha. Na alweer een spelletje Yathee hebben we spaghetti gegeten.

Ik ben blij dat mijn mobiel zaterdag totaal mis zat met de weersvoorspellingen. Want volgens mijn mobiel zou het de hele week slecht weer worden, maar eigenlijk is het vanaf maandag prachtig weer, en was het vandaag zelfs 30 graden. En ook de voorspellingen zien er goed uit.

De rest van de avond hebben we doorgebracht met spelletjes, wat een gezelligheid.