Naar Annecy - Reisverslag uit Annecy, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Naar Annecy - Reisverslag uit Annecy, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Naar Annecy

Blijf op de hoogte en volg Rosani

02 Augustus 2016 | Frankrijk, Annecy

Heerlijk geslapen, maar het is hier vannacht behoorlijk afgekoeld, we hadden het vannacht allemaal koud gehad. Maar goed, beter dan zo bloedheet. Vanochtend begon fris, maar toen de zon doorkwam was het gewoon weer 25 graden in de ochtend. Dus na het ontbijt bikini aan en naar het zwembad waar ik heerlijk 2,5 uur hebben gelegen.
Na de lunch zijn we richting Annecy gereden omdat we morgen met de trein naar Geneve willen. Dus hebben we gekeken hoe laat de trein gaat en hebben we alvast kaartjes gereserveerd voor de trein.

Daarna zijn we naar de binnenstad van Annecy gereden waar we een beetje rondgelopen hebben. Inmiddels is het 30 graden en staat het zweet je gewoon weer in de bilnaad. Je hebt aan de rand van Annecy, bij het meer, een prachtig park. In het park is het gezellig druk en kan je van alles doen. Je kan er wandelen, fietsen en bootjes huren of een waterfiets. Alles is prachtig onderhouden.

Na onze slentertocht door Annecy zijn we doorgereden naar de Mac Donalds omdat Nick daar zo'n trek in had. Ik moet straks echt weer heel hard trainen want ook al doen we veel, de croissantjes, ijsjes, chocolade etc glijden ook wel lekker naar binnen. Maar als ik in het zwembad om mij heen kijk valt het allemaal best nog wel mee. Bij sommigen denk ik echt....meid een badpak had echt beter geweest. Sommig mensen zijn echt schaamteloos. Stond ik van de week nog bij het zwembad met een vrouw naast mij die een pukkel op haar kin had met drie lange zwarte haren eruit. Ik zal verder niet in details treden, maar van een scheerapparaat/mesje had ze nog nooit gehoord......het erge is dat je er nog naar blijft kijken ook.

Na de Mac zijn we doorgereden naar de Lidl om boodschapjes te halen voor morgen naar Genevé. Wat lekkere broodjes en drinken voor onderweg. 's Avonds hebben op het veldje voor ons nog een potje gebadmintond en vreselijk gelachen. Toen het donker was zijn we gezellig met z'n drieën naar het meer gelopen om de lichtjes van de dorpjes op de foto te zetten. Het was heerlijk weer, windstil en ongeveer 23 graden. Toen we terug kwamen nog 1 spelletje Yathee gedaan en toen naar bed want we gaan morgen vroeg op.