Nieuwe camping Les Foutaines - Reisverslag uit Lathuile, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu Nieuwe camping Les Foutaines - Reisverslag uit Lathuile, Frankrijk van Rosani - WaarBenJij.nu

Nieuwe camping Les Foutaines

Blijf op de hoogte en volg Rosani

24 Juli 2016 | Frankrijk, Lathuile

Gisterenavond nog heerlijk op de "nieuwe" veranda gezeten. Ik mis wel het hoekbankje die we bij ons chalet in Porlezza hadden. Nu zitten we op witte tuinstoelen zonder kussen, en ook al heb ik aardig wat spek op mijn kont, na een paar uurtjes zit je echt niet meer lekker kan ik je vertellen.

Bij de bedden zijn ze denk ik bij de fabriek veringen erin te zetten want die geven echt voor geen meter mee. Als je erop springt heb je gelijk een blauwe plek of je knieën zijn gekneusd. Ik heb vannacht wel 400x gedraaid. Voor Robert is het bed net ff iets te kort, die ligt nog bijna met zijn tenen in onze kledingkast. Wat ook niet echt mee helpt is een soort plastic onder ons hoeslaken, dus als je omdraait is het net alsof je een plastic zak open scheurt. Nou, genoeg geklaagd. Ik was dus gezellig om 7.30 uur wakker, Robert had blijkbaar nergens last van. Voelde me wel een beetje Remi want volgens mij was ik de enige die zo vroeg op was gestaan.

Rond een uurtje of half 10 werd de rest van het gezin wakker en hebben we ontbeten. Nick is nog steeds van slag en is nog niet van plan om in actie te komen, hij ligt het liefst de hele dag te appen met de vakantiegroep van Porlezza. Gelukkig ziet het weer er goed uit en heb ik nog ff in de zon gezeten.

's Middags zijn we naar het meer van Annecy gelopen zo'n 15 minuutjes hier vandaan. Het meer is prachtig groen met kristal helder water. Het schijnt ook het schoonste meer van Europa te zijn. Het is toch weer totaal anders dan in Italië. De huisjes zijn echte Alpen huisjes en we voelen ons net Heidi en Geiten Peter want Nick liep als een eigenwijze geit voor ons uit. Na ons kleine uitstapje verdween Nick weer in zijn slaapkamer en hebben wij in het dorpje verderop boodschappen gedaan voor de avond.

's Avonds hebben we gezellig met z'n drieën een spelletje Set gedaan en heerlijk gelachen tijdens de Yahtzee, die ik overigens bijna allemaal gewonnen heb. Nick op de 2e plaats en Robert speelde als een natte krant, dus als laatste. Rond 0.00 uur gingen we naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosani

Reisverslagen van Robert, Sandra & Nick Reijnders

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 169615

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Singapore & Maleisié

15 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Rondje Italië & Frankrijk

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Vakantie Italië, Lugano meer

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Frankrijk Canet du roussillon

25 April 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie (Centraal Kalimantan)

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Onze vakantie in Frankrijk, Pergomas

Landen bezocht: