Bijna op weg - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu Bijna op weg - Reisverslag uit Porlezza, Italië van Rosani - WaarBenJij.nu

Bijna op weg

Blijf op de hoogte en volg Rosani

03 Juli 2015 | Italië, Porlezza

VAKANTIE!!!!
Heerlijk 3 weken helemaal maar dan ook helemaal niks………… tenminste niet de dagelijkse dingen die je thuis MOET doen. Geen wekker, geen werk, geen dagelijkse sleur. Maar nu nog even niet want ik moet het hele huis nog ff schoon achterlaten. Robert vind het onzin, maar dat is waarschijnlijk een vrouwendingetje. Dus vrijdag het hele huis van onder tot boven opgeruimd en schoongemaakt. Laatste wasjes weggewerkt en weggestreken, trouwens heerlijk in 30 graden, ben gelijk 2 kilo afgevallen, maar hierna, echt hierna ga ik in de relaxstand.

Nadat alles klaar was hebben we de auto vol geladen….alsof we gaan emigreren. Alleen de huisraad staat nog binnen, maar verder zou je bijna denken dat we de hele zomer niet meer terug komen, was maar waar. Na het eten is Robert een tukkie gaan doen, aan hem straks de zware taak om het hele klere eind naar Italië te rijden.

Nadat we alle stekkers uit het stopcontact hadden getrokken en nog een maal alles nagekeken hadden zijn we rond 10.00 uur vertrokken. Maar niet voordat we van alle beestjes afscheid hadden genomen. Nick heeft nogal moeite om onze kat Banjer alleen te laten omdat die al een beetje op leeftijd is en hij bang is dat wanneer wij terug komen hij het loodje heeft gelegd, dat kan natuurlijk altijd, maar daar gaan we gemakshalve maar ff niet vanuit. Als laatste hebben we Amirah een bezoekje en heerlijke afscheids appeltjes gebracht, daarna werd het tijd om op pad te gaan.

Nadat we bij het laatste tankstation nog ff de tank vol hadden gegooid en de benen hadden gestrekt, reden we om 0.30 uur de grens met Duitsland over. Daarna gingen mijn luiken en die van Nick naar beneden. Het was heerlijk rustig op de weg dus konden we mooi wat kilometers maken in de nacht, natuurlijk wel met de nodige rust- en plaspauzes tussendoor.

Tags: Porlezza