Outlet store - Reisverslag uit Mendrisio, Zwitserland van Rosani - WaarBenJij.nu Outlet store - Reisverslag uit Mendrisio, Zwitserland van Rosani - WaarBenJij.nu

Outlet store

20 Juli 2015 | Zwitserland, Mendrisio

Gisteren kregen we te horen dat er bij Lugano een mega outlet store zit van 4 etages. Daar gaan we dus morgen heen :-) . Na eerst natuurlijk heerlijk te hebben ontbeten zijn we richting Mendrisio gereden. Nick bleef op de camping met Guus en nog wat andere jongens dus we konden naar hartenlust winkelen.

Omdat Robert zijn Adidasjes de eerste week van de veranda gestolen waren gingen we op zoek naar nieuwe schoenen. Het is hier echt een walhalla….. van Prada tot Gucci van Diesel tot Pepe store, Nike, Puma, Adidas nou van alles dus.

Robert heeft een paar gave shirts bij Replay gekocht en ik een mooi lingeriesetje bij Calzedonna en een shirtje bij St. Diego. Prada en Gucci waren ons toch net iets te duur. Eigenlijk was ik op zoek naar een mooie tas. Maar € 500,= ging me toch net iets te ver.

’s Middags terug op de camping zijn we nog heerlijk bij het meer gaan afkoelen. We moeten ons nog steeds insmeren want je verbrand hier letterlijk levend. Je ziet nieuwkomers op het strand liggen die echt helemaal rood zijn aangelopen.

Voor het avondeten hadden we een soort Tagliatelle met ballen gehakt in tomatensaus, mijn kokkie had echt een heerlijk maaltijdje op tafel gezet. ’s Avonds lekker op de veranda gehangen en een spelletje gedaan, al wachtend op de mannen die uit de disco moesten komen.