Yeahhhh alweer winkelen - Reisverslag uit Mendrisio, Zwitserland van Rosani - WaarBenJij.nu Yeahhhh alweer winkelen - Reisverslag uit Mendrisio, Zwitserland van Rosani - WaarBenJij.nu

Yeahhhh alweer winkelen

Blijf op de hoogte en volg Rosani

21 Juli 2015 | Zwitserland, Mendrisio

Omdat we voor Nick mooie Adidas schoenen hadden gezien, gaan we naar het ontbijt nogmaals richting Foxtown. Nick had vanmorgen overheerlijke croissants met jam erin gehaald. Ze waren om te smullen deze calorieën bommen.

Na het ontbijt in de auto gesprongen en weer richting de outletstore. Nick vond de Adidas niet zo heel mooi, maar heeft er wel een paar mooie Nike schoenen aan over gehouden. Ik zag zelf nog een mooie Nike outfit, maar tot mijn spijt heb ik die laten hangen, en daar baal ik nu best wel van.

’s Middags hebben we nog heerlijk bij het meer gelegen, want we moeten het kleurtje toch bijhouden. Het groepjes jongens ligt lekker in het zwembad of in het meer. Af en toe komen ze ff langs om te eten en te drinken en dan zijn ze weer pleite.

Vanavond gaan we naar camping Darna om daar weer heerlijk te eten. De vorige keer was dat zo goed bevallen. Ik ga voor een overheerlijke lasagne, Robert voor de Tagliatelle en Nick aan de patat met een broodje frikandel. Nadat we onze buikjes heerlijk vol hadden gegeten zijn we terug gelopen. De maan staat vanavond prachtig tussen de bergen, dus ga ik proberen wat avond foto’s te schieten.

De mannen naar de disco en wij samen met de stoeltjes en het statief richting het meer. Wat valt dat toch altijd tegen om in het donker foto’s te maken. Lange sluitertijd, laag diafragma, ik blijf maar mijn kloten om mijn belichting goed te krijgen. Hier moet ik eerdaags toch eens een cursus voor gaan volgen want dit is niet mijn sterkste punt. Helaas was de maan al achter de bergen verdwenen….dus morgen maar weer eens proberen.

Terug bij ons chalet hebben we gezellig zitten kletsen met onze omringende buren, het was weer super gezellig en we vermaken ons prima!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosani

Reisverslagen van Robert, Sandra & Nick Reijnders

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 169687

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Singapore & Maleisié

15 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Rondje Italië & Frankrijk

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Vakantie Italië, Lugano meer

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Frankrijk Canet du roussillon

25 April 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie (Centraal Kalimantan)

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Onze vakantie in Frankrijk, Pergomas

Landen bezocht: