Het zit er weer op...... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Rosani - WaarBenJij.nu Het zit er weer op...... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Rosani - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op......

Blijf op de hoogte en volg Rosani

24 Juli 2015 | Nederland, Castricum

Vandaag gaan we naar huis…………… Wat een vreselijke dag is dit……
Wat hebben we het hier naar ons zin gehad, ik zou zo nog een maand kunnen blijven maar helaas, onze 3 weken zitten erop en ons huisje wacht netjes op zijn nieuwe bewoners.

Dus alles weer terug in de koffers en tassen gestopt, en ja hoor we kregen toch alles er weer in. Het huisje hebben we spik en span weer opgeleverd. Nick heeft vanmorgen met de groep waar hij mee opgetrokken heeft gezwommen bij het zwembad. Gelukkig zijn we vandaag niet de enige die weggaan en dat verzacht een klein beetje de pijn. Rond half 12 was het zover we konden vertrekken. Met een brok in onze keel namen we afscheid van de buurtjes en de camping.

Als laatste hebben we voor onderweg nog een klein boodschapje gedaan en heeft Nick in Porlezza voor hem zelf nog een souvenirtje gekocht. Voordat we Porlezza uitreden hebben we bij de ijssalon nog een (laatste) overheerlijke milkshake gehaald en toen reden we met tranen in onze ogen weg uit Porlezza.

Dag Porlezza het waren 3 GEWELDIGE weken!!!!