Je zal maar gewonnen hebben! - Reisverslag uit Castricum aan Zee, Nederland van Rosani - WaarBenJij.nu Je zal maar gewonnen hebben! - Reisverslag uit Castricum aan Zee, Nederland van Rosani - WaarBenJij.nu

Je zal maar gewonnen hebben!

Blijf op de hoogte en volg Rosani

12 Juli 2012 | Nederland, Castricum aan Zee

Ik doe eigenlijk nooit mee met win akties. Totdat ik een Nikon camera bij Media Markt had gekocht en zodoende op de fb pagina van Media Markt terecht kwam. Daar kon je je gekste foto insturen voor de "fotomania" aktie. Ze gaven 10x Nikon D3100 camera's weg, en mocht ik nou één van de gelukkige winnaars zijn.

Daarna zag ik de aktie van Garuda langs vliegen. Meerdere fb vrienden hadden al meegedaan aan de "Ziet u ze vliegen aktie". Dus Voilá vliegtuigje volgestopt met 3 vrienden en afwachten maar. Eerlijk gezegd was ik de aktie en de trekking helemaal vergeten. Tot ik de donderdag na de trekking van mijn werk naar huis reed, en al rijdend (oeps sorry) mijn mail checkte.

Ik zag wel een mailtje van Garuda voorbij komen, maar geen aandacht aan besteed omdat ik dagelijks dit soort reclame in mijn inbox krijg.
Thuis gekomen zetten ik de computer aan en zag ik in een flist mijn naam langskomen. Dus ik opende snel de Garuda fb pagina en ja hoor daar stond het "Gefeliciteerd Sandra Drogt je gaat naar Indonesië!".

Eerst denk je nog, lees ik het wel goed? Daarna denk je ben ik dat? Is er misschien nog iemand anders die zo heet? Opeens dacht ik heb mail van Garuda gekregen. Dus snel mijn mail geopend en ja hoor de Bevestiging!! Ik had GEWONNEN!!!!

Helaas was ik alleen thuis en kon ik het geluk ff niet zo snel met iemand delen. Dus ben ik maar in mijn eentje gillend door het huis gerend. Daarna ben ik maar een rondje gaan bellen ;-)

Maar hoeveel mazzel kan een mens hebben......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosani

Reisverslagen van Robert, Sandra & Nick Reijnders

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 169669

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Singapore & Maleisié

15 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Rondje Italië & Frankrijk

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Vakantie Italië, Lugano meer

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Frankrijk Canet du roussillon

25 April 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie (Centraal Kalimantan)

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Onze vakantie in Frankrijk, Pergomas

Landen bezocht: