We zijn weer compleet - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu We zijn weer compleet - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu

We zijn weer compleet

Blijf op de hoogte en volg Rosani

08 Mei 2013 | Indonesië, Gili Meno

Vanmorgen ben ik vroeg ff uit de bed gesprongen om de zonsopgang op de gevoelige plaat te zetten.

Het eiland was nog in diepe rust toen ik met mijn cameratas op pad ging. Maar daarna ff even heerlijk mijn bedje ingedoken.

Vandaag voegt Martijn zich weer bij ons. Martijn is nog een paar dagen de jungle in geweest. Hij veel geweldige foto's gemaakt en ben lichtelijk jaloers....

Vandaag gaan we ff bruin bakken. Moet toch wel een beetje kleur hebben voor als ik terug kom..

s' Middags trok het helemaal dicht en het begon licht te regenen. Ondanks dat zijn we gewoon allemaal verbrand.
Ook de zonsongang viel door de bewolking in het water. Morgen nog maar een keer proberen.

s'Avonds gezellig met zijn 4e gegeten en gehangen op onze favoriete plek. Voor morgen staat er een snorkeltrip op het programma. Ik heb er zin an!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosani

Reisverslagen van Robert, Sandra & Nick Reijnders

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 169720

Voorgaande reizen:

21 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Singapore & Maleisié

15 Juli 2016 - 06 Augustus 2016

Rondje Italië & Frankrijk

03 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Vakantie Italië, Lugano meer

25 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Frankrijk Canet du roussillon

25 April 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie (Centraal Kalimantan)

11 Augustus 2012 - 01 September 2012

Onze vakantie in Frankrijk, Pergomas

Landen bezocht: