Terug naar Bukit Raya - Reisverslag uit Palangkaraya, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu Terug naar Bukit Raya - Reisverslag uit Palangkaraya, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu

Terug naar Bukit Raya

Blijf op de hoogte en volg Rosani

29 April 2013 | Indonesië, Palangkaraya

Ondanks het primitieve slapen op een matrasje en een lakenzak hebben we met zijn 3e heerlijk geslapen. Om 6 uur ben ik eruit gegaan om in mijn eentje van de zonsopgang te genieten. Daarna toch nog ff mijn lakenzak in gedoken.

Om half 8 was de kok bezig met het ontbijt, een gebakken eitje met noodles. Een uurtje later zijn we terug naar Palangkaraya gevaren. Door de chauffeur van het WNF zijn we netjes bij Bukit Raya afgezet. Het eerste wat ik gedaan heb is douchen, wat kan een mens daar van opknappen. Daarna met de wipexpress een wasje gedaan wat lekker aan de waslijn van Rietje aan het droog wapperen is.

Martijn is s' middags weer met de fiets naar het WNF gefietst voor het programma van morgen. We wilde eigenlijk de stad gaan verkennen maar we hadden hier een tropische regenbui, en daar wil je echt niet in lopen.

Vanavond zijn we met Hans en Rietje uit eten geweest. Op de hoofdstraat van Palangkaraya worden elke avond eettenten neergezet waar je heerlijk kunt eten. Omdat Hans en Rietje hier al een tijdje wonen wisten ze precies bij welk eettentje je het beste kon eten.

Als toetje hadden we een heerlijke maisklof. Daarna zijn we terug naar huis gegaan en zijn we rond half 11 op stok gegaan.