Buikpijn op Gili Meno - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu Buikpijn op Gili Meno - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu

Buikpijn op Gili Meno

05 Mei 2013 | Indonesië, Gili Meno

Het verslag gaat een beetje eentonig worden ben ik bang. We doen namelijk niet heel veel op een dag.

Het was de bedoeling dat we vandaag op een boot rond de eilanden gingen varen en snorkelen. Maar Nick had hoofdpijn en last van zijn buik. Dus besloten op het eiland te blijven.

Op zich ook geen straf want we blijven ons verbazen hoe mooi het hier is. Wel hebben we op ons strandje gesnorkeld. Het zit hier ontzettend veel koraal met mooie gekleurde vissen. Ik hoop dat we van de week nog met de boot weg gaan, want ik ben heel nieuwsgierig hoe het verder op zee is. De excursie is no turtles no pay.......

Vandaag zijn we om het eiland gelopen en zijn we bij het Bird Park geweest. Dit park is opgezet door een Australiër, een geweldige enthousiaste vent. Het park is leuk, veel verschillende soorten vogels, en heel veel spinnen. Ik zat dus meer naar boven te staren dan naar de exotische vogels. Na een uurtje stonden we weer buiten en zijn we verder gelopen. Onderweg zagen we al allemaal locals prachtig verkleed, en we hoorde verderop muziek. Er moest dus iets aan de hand zijn. Nadat we dichterbij kwamen zagen we een pas getrouwd stelletje. Ze zagen er beide prachtig uit.

Aan het eind van de middag ben ik alleen op pad gegaan naar de andere kant van het eiland. Daar gaat namelijk de zon onder. Ik heb al een fotootje met mijn mobiel op Facebook geplaatst. Van de week hoop ik samen met Robert & Nick een paar mooie plaatjes te kunnen schieten met de zelfontspanner zodat ik deze thuis op canvas kan zetten.

Morgen willen we met de ferry naar het andere eiland. Het is daar een stuk toeristischer dan hier, en wil heel graag iets van houtsnijwerk mee naar huis willen nemen. Nu maar hopen dat Nick zich morgen wat beter voelt.

• 07 Mei 2013 - 08:43

Wiljan:

Beterschap voor Nick en hoop dat jullie de dingen kunnen doen die jullie willen doen. Groeten uit Toscane