we zijn er! - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Rosani

26 April 2013 | Indonesië, Jakarta Pusat

Donderdagochtend om half 7 zijn we opgehaald door Cees, nadat alles was ingeladen en afgesloten zijn we richting Schiphol gereden. Toen we afscheid hadden genomen zijn we opzoek gegaan naar Martijn, die stond al met smart te wachten bij de incheckbalie.

Het inchecken verliep soepel en ook de vlucht liep netjes op schema. Na 6 uur vliegen kwamen we aan in Abu Dhabi waar we ff een uurtje de benen konden strekken. Daarna zijn we in 8 uurtjes naar Jakarta gevlogen.

Helaas weinig kunnen slapen dus moe maar toch voldaan kwamen we vrijdag rond half 9 aan. Daar werden we netjes opgewacht door de mannen van ons hotel. Nadat we alle spullen van de band hadden geplukt zijn we naar het FM7 hotel gereden. Het weer is lekker zo'n 30 graden maar we moeten ons nog wel ff aanpassen.

De kamers zijn prachtig, heerlijke bedden dus dat wordt heerlijk tukken vanavond. We hebben ook nog een heerlijke duik genomen in het zwembad hotel en geluncht. We gaan vandaag vroeg onder de wol, want morgenochtend moeten we om 3uur weer op voor onze vluvht naar Palangkaraya.

• 26 April 2013 - 10:00

Cees Reijnders:

Blij dat jullie goed zijn aangekomen en nu dan ook veel plezier in dat warme land.

Tags: jakarta