Nooit meer naar huis....... - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu Nooit meer naar huis....... - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Rosani - WaarBenJij.nu

Nooit meer naar huis.......

Blijf op de hoogte en volg Rosani

04 Mei 2013 | Indonesië, Gili Meno

Eindelijk een zacht bed, wat een zaligheid. Dit doet mijn heupjes goed ;-)  Op het eiland is geen stromend water, dus al het water wat uit de kranen komt is zout.

Heerlijk geslapen tot half 7. Ik ben zo uitgerust dat ik geen behoefte heb om nog langer in mijn bed te liggen. Dus hup camera gepakt en een paar mooie foto's op het strand genomen. Rond 8 uur hebben we ontbeten. Ze hebben hier allemaal verse jus soorten en pancakes dus de dag begint al goed.

Na het ontbijt een verfrissend duik genomen in de zee. Nick is hier helemaal in zij element, hij is de zee niet uit te krijgen en we hebben inmiddels al een hele verzameling mooie schelpen.

Vandaag hebben we de hele dag op het strand gezeten, gelegen. Het is hier zo adembenemend mooi. Wij krijgen inmiddels al een aardig kleurtje op onze witte Hollandse lichamen. We moeten wel blijven smeren want voor je het weet ben je knalrood. Het duo penotti effect begint al te komen ;-)

Vanavond hebben we gelounged in de bamboe hutjes op het strand, en muziek geluisterd vanaf onze mobiel. Ik wil nooit meer naar huis.......

• 05 Mei 2013 - 11:16

Tineke:

Geweldig dat jullie het zo fijne vacantie hebben
    geniet er maar van het is zo weer voor bij
    maar wel een ervaring rijker
    groetjes allemaal

Tags: Gili meno